ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ropfb

Σάββατο, 15 Απριλίου 2017

Δεύτερο σε τηλεθέαση το πρόσφατο επεισόδιο του SD Live μετά το brand split!


Το Smackdown Live της εβδομάδας που μας πέρασε έρχεται δεύτερο σε τηλεθέαση μετά το επεισόδιο του brand split που πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2016. Το συγκεκριμένο σόου ήταν η δεύτερη βραδιά του Superstar Shake-Up.

Το πρόσφατο επεισόδιο του μπλε σόου και δεύτερο μέρος του Superstar Shake-Up, συγκέντρωσε συνολικά 3.105.000 τηλεθεατές. Πολύ πιο πάνω από της περασμένης εβδομάδας που συγκέντρωσε 2.885.000 τηλεθεατές, ενώ έρχεται δεύτερο σε τηλεθέαση μετά το επεισόδιο του brand split που το παρακολούθησαν 3.170.000 άνθρωποι.



Item Reviewed: Δεύτερο σε τηλεθέαση το πρόσφατο επεισόδιο του SD Live μετά το brand split! Description: Rating: 5 Reviewed By: Χρήστος Γκερμένης
Scroll to Top